پيام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز قدس

یزدفردا "عبودتیان در پیام خود آورده است:روز الهي قدس ،رستاخيز شكوهمند فرياد تمامي مظلوميت تاريخ معاصر بر همه ظلم و استبداد اين عصر پرآشوب است. و اين يكي ديگر از افتخارات جاودانه بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) بوده كه با اعلام اين روز افكار و عواطف تمامي جهانيان را به مظلوميت تاريخي ملت ستمديده فلسطين معطوف فرمودند. امام راحل با تدبير الهي خويش و نام‏گذاري روز قدس، مبارزه با اسرائيل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين را به عنوان تکليفي اسلامي به همه مسلمانان از فرقه‏‌ها و مليت‏ها و زبان‏هاي گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمايت از اسرائيل، خيانت به اسلام است.
مقام معظم رهبري، حضرت آيت اللّه‏ خامنه‌‏اي نيز، بر ضرورت مبارزه با رژيم اشغالگر قدس تأکيد کرده، چنين فرمودند: «هريک وجب از خاک فلسطين، يک وجب از خانه مسلمين است ،هر حاکميتي غير از حاکميت فلسطين و حاکميت مسلمين بر کشور فلسطين، حاکميت غاصب است. حرف، هماني است که امام راحل عظيم الشأن فرمود: اسرائيل بايستي محو بشود. ... بحث، بحث يهودي ستيزي نيست؛ مسئله، مسئله غصب خانه مسلمين است.
این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، پیام بیداری ملت ها است. جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.
بي ترديد قشرهاي مختلف مردم روزه دار و متدين شهرستان تفت در اين روز همدل و همگام با مردم متدين و هميشه در صحنه كشور، همپاي امت اسلامي و تمام آزاد انديشان جهان و با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری ، با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز قدس با مشتهاي گره كرده و فرياد مرگ بر اسرائيل، نفرت و انزجار خود را نسبت به عاملان و روند سازش اعلام كرده و با حضور در ميعادگاههاي عاشقان توحيد براي نابودي صهيونيسم بين الملل و هم پيمانانش و پيروزي اسلام دعا خواهند كرد. امید آنكه این روز جهانى , تمام مسلمانان جهان را در صف واحد قرار داده و آرزوى دیرین امام راحل (ره ) براى رهایى قدس , به زودى عملى گردد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا